دلنوشته هایم...


به همه چیز عادت می کنیم

به داشته ها و نداشته هایمان

خیلی طول نمی کشد که 

جلوی آینه زل بزنی به خودت

موهایت را کنار بزنی 

و با خودت بگویی

اصلا مگر داشتی اش

مگر از اول بود ؟! 

که بودن و نبودنش مهم باشد

0_393441001313237199_pixnaz_ir.jpg

 

خیالی نیست اگر من با خیال " تــــــــو " زنده ام و " تــــــــو " بی خیال من!!!

 

خیالی نیست اگر من ثانیه به ثانیه از " تــــــــو " می نویسم و " تــــــــو " نمی خوانی!!!

 

خیالی نیست اگر من با مرور خاطراتت آتش می گیرم و بی توجهی " تــــــــو "، هیزم بر آتشم می ریزد!!!

 

خیالی نیست اگر من بی تو شاعر شده ام و " تــــــــو " تنها بهانه ی شعرها یم!!!

 

خیالی نیست اگر عین خیالت نیست ، یادت نیست که نیستم...!!!

 

خیالی نیست

 

0_147002001313500438_pixnaz_ir.jpg
نگران من نبــاش

 

       چشمــان ِ وحشی ِ مــرا

 

هیـــچ نگاه ِ هرزه ای رام نخواهد کـــرد ...

 

           نگران خودت باش !

 

  که با هــر لبخندی

 

                دلـت میلــرزد ... !

0_211274001313500438_pixnaz_ir.jpg

 

محال است ببخشم کسی را که...

وسط خنده هایم 

وقتی به یادش می افتم...

گریه ام می گیرد

  

0_138441001313237198_pixnaz_ir.jpg 


تاثیر گذار ترین قانون زنگیه من،

 

قانون {که نباید}بود!

 

عاشق کسی شدم؛ که نباید!

 

دستان یخ زده ام، دستان تبدار اویی را طلب کر؛که نباید!

 

دلم بودن انی را خواست؛که نباید!

 

اشک هایم به یاد کسی سرازیر شد؛که نباید!

 

میدانم...ایراد از من بود.

 

کاش میشد این روزها،کمی مرد!

 

 اونم که نباید

 عاشقانه

خدا ما رو برای هم نمی‌خواست .. فقط می‌خواست همو فهمیده باشیم

بدونیم نیمه‌ی ما مال ما نیست .. فقط خواست نیمه مونو دیده باشیم

 تموم لحظه های این تب تلخ .. خدا از حسرت ما با خبر بود

خودش ما رو برای هم نمی‌خواست .. خودت دیدی دعامون بی‌اثر بود 

 چه سخته مال هم باشیم و بی‌هم .. می‌بینم میری و می‌بینی میرم

تو وقتی هستی اما دوری از من .. نه میشه زنده باشم نه بمیرم 

  نمیگم دلخور از تقدیرم اما .. تو میدونی چقدر دلگیره این عشق

فقط چون دیر باید می‌رسیدیم .. داره رو دست ما می‌میره این عشق 

 

تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم ....

از دلـتـنـگـی ام ...

گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم ...

خـوابـت را بـبـیـنـم ...

مـیـفـهـمـی ؟!!

فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!!

 

 

 

در جمع پسرانه ایی هر کسی ادعایی داشت ! البته بنظر من ادعا نبود شغال بودن بود!
هر کس از کارهایی که برای مخ زدن دخترها کرده بود میگفت ، هیچ کس از اون هفت هشت نفر نگفت عاشق شده !!!
یکی گفت : چهار ماه رو دختره کار کردم تا بلاخره باهام دوست شد
یکی گفت : کلی پول خرجش کردم اما تلافیش رو سرش در آوردم !!
یکی گفت : من حداقل سه تا همزمان باهاشون دوستم ، بچه گفتن چاخان !!! تماس گرفت با هر سه تاشون و ...
یکی گفت : با برادر دختره دوست شدم واسه اینکه به دختره برسم !
یکی گفت : بخاطر رسیدن به دختره میرفتم مسجد و دعا ، همه گفتن بابا تو دیگه کی هستی !! اونم با یه ادعایی گفت : ما اینیم دیگه
یکی گفت : چندتا از بچه ها رو فرستادم اذیت دختره کنن منم رفتم فیلم هندی ! و همه زدن زیر خنده ...
یکی گفت : همش دنبال گرفتن جزوه از دخترای دانشگاه بودم و بلاخره با یکیشون دوست شدم 
و .....
دختر خانم عزیز
پسرها بیشتر چنین تفکری دارند ( به محدود پسرهای خوب توهین نمیکنم ) 
حالا بازم فکر کن ببین بعد اینکه با تو دوست شد به دوستاش چی میگه !
امیدوارم بیشتر به منظور و مقصود مطلبم دقت کنید
خیلی خوشحال میشم نظرتون رو بدونم

 

• 

شما دافـــــ این و اون باشـــ ! من ترجیح میدمــ پــــــــرنسس بــــابام بمـــــونمــ.

ali-mahsa

 


گاهے باید نباشے ...

تا بفهمے نبودنت واسہ ڪے مهمہ... ؟

اونوقتہ ڪہ مے ف
همے باید همیشہ با ڪے باشے

.

.

.

.

.

.

.

.

.



 

کاش همانطور که

از شکستن تکه ای شیشه

بر میگردی و نگاهش میکنی 

وقتی دل مرا شکستی ، 

یکبار بر میگشتی فقط نیم نگاهی میکردی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بدترین حس دنیا اینه که

بدونی کسی که دوسش داری

همون اندازه یکـــــــــــــــــی دیگه رو دوست داره !

 

 j1mn462k7b4ijpfhzi9d.jpg

 

 

 

 

دختر بودن تاوان دارد...

 

عاشق میشوی...

 

دل میبندی...

 

تنت را برایش عریان میکنی!!!

 

نه از روی هوس.

 

از روی عشق.

 

وقتی دلش را زدی میرود!

 

و تو میمانی وخودت.                       

    

                                  ان زمان تو یک هرزه ای

                                                             و او کمی دختر بازی کرده.

 

 

من از جنس شیرینم...

در وجود مادری رشد کرده ام

و روزی کودکی در وجودم رشد خواهد کرد...

من دخترم...

با تمام حساسیت های دخترانه ام...

با تلنگری بارانی میشوم...

با جمله ای رام میشوم...

با کلمه ای عاشق میشوم...

با فریادی میشکنم...

با پشت کردنی ویران میشوم...

ب راحتی وابسته میشوم...

با پیروزی به اوج میرسم...

هنوز هم با عروسکهایم حرف میزنم...

هنوزم هم برایشان لالایی میخوانم...

هنوزم هم با مدادرنگی خانه رویاهایم را به تصویر میکشم...

هنوزم هم برای شکلات جان میدهم...

هنوزم هم با وعده شکلات داروهایم را میخورم...

من دخترم...

پر از راز...

هرگز مرا نخواهی دانست...

هرگز سرچشمه اشکهایم را نمی یابی...

هرگز مرا نمیفهمی...

مگر از نسلم باشی...

مگر از جنسم باشی...

من دخترم...

 

8cpdezrwu6x3652rwqfb.jpg

 

ﻣـﺮﺩ ﺑــﺎﯾــﺪ ﻭﻗــﺘــﯽ هـمـسـرش ﻋـﺼـﺒـﺎﻧـﯿـﻪ,ﻧـﺎﺭﺍﺣـﺘـﻪ,

ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﻭﺍﯾﺴﻪ ﺭﻭﺑﺮﻭﺵ ﺑﮕﻪ :

ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﻧﯿﮕــــﺎ ﮐﻦ , ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﻧﯿﮕﺎ ﮐﻦ

ﺣﺎﻻ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻥ , ﺑﮕﻮ ﺍﺯ چی ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ؟؟؟

ﺑﻌﺪ همسرش ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ , ﮔﻠﻪ ﮐﻨﻪ , ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﮑﺸﻪ , ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻪ

ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺎﯼ ﺯﻧﻮﻧﻪ ﺵ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﻐﻠﻪ مرد

ﺁﺧﺮﺵ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ

ﻫـﻤـﻮﻧـﺠﺎ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺑـﻐـﻠـﺶ ﮐـﻨـﻪ

ﻧـﺬﺍﺭﻩ ﺗـﻨـﻬـﺎ ﺑـﺎﺷــﻪ

ﺣـﺮﻑ ﻧـﺰﻧـﻪ , ﺗـﻮﺿـﯿـﺢ ﻧـﺪﻩ

ﮐﻞ ﮐﻞ ﻧﮑﻨــــــــﻪ , ﺗﻮﺟﯿﻪ ﻧﮑﻨﻪ

ﻓﻘﻂ ﻧﺬﺍﺭﻩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﻪ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ

ﻣﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯿﺸﻮ

ﺑﺎ

ﺳـــﮑﻮﺕ ﺛﺎﺑـــﺖ ﮐـــﻨــــﻪ ... ﺑـــﺎ ﺑـــﻐـــﻠــــش

 

آموخته ام که خدا عشق است
 
و عشق تنها خداست
 
آموخته ام که وقتی نا امیدمی شوم
 
خدا باتمام عظمتش
 
عاشقانه انتظارمیکشددوباره به رحمت او امیدوارشوم
 
آموخته ام اگرتاکنون به انچه خواستم نرسیدم
 
خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته
 
آموخته ام که زندگی دشواراست
 
ولی من از اوسخت ترم
 
 

❤چشمانش خــُـمـار میشود.❤

❤به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد...

❤صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !❤

❤زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود❤

❤ و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . .❤

❤اما مرد❤

❤مـــــــــــــرد است دیگر...❤

❤گاهی تند میشود❤

❤و گاهی عاشقانه میگوید... دوستت دارم

❤مـــــــــــــرد است دیگر..❤

❤غرورش آسمان❤

❤و دلش دریاست...❤

❤تو چه میدانی ازبغض گلو گیر کرده یک مـــــــــــــرد...؟❤

❤تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده...؟❤

 

خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا…

 

 

می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…

 

 

از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی

 

 

فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر

 

 

فقط یک قبـــــــــــــــر…

 

 

در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ

 

 

می خــــــــــــواهمـــــــــ...

 

 

خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ

 

 

 

ازچوپانی پرسیدند چه خبر؟

بالحن تلخی گفت:

گرگ شدآن بره ای که نوازشش می کردم.

 

 

پسره به دختره میگه دوسم داری؟

دختره میگه آره!

پسره میگه اگه واقعادوسم داری بهم ثابت کن!

دختره جلوپسره لخت میشه !!!

بعددختره بایه صدای شهوتناک به پسره میگه تودوسم داری؟

پسره میگه آره!

دختره میگه پس بهم ثابت کن!

پسره میره دونه دونه لباساشوتنش میکنه...

 


دُختـَرے نیسـتـَم کـه هـَرزگـے کـُنـَم!

 

 زنـانگــے وَ مـُـحَـبـَتم را بـا هـَر مَــردے تقسـیم نمے کنم

 

عـشـقَم تنها خــاص ِ یکـــ نـفر اَســت

 

غـَرق ِ عـِــــشــــــق خواهــم کرد آنکه خاص ِ من باشـد

 

طــورے کـه بــے نیاز شـود از عـشق، ســیراب شـود از زندگــے ...

 

تا جــاטּ به در بـَرَم ، آغوشـَم تنها سـَهم اوسـت...

                

        

سلااااااااام خداااااااااجوووونم...

تواولین روزای سال جدیدفقط گریه کردم خدایا این اول ساله حال وروزم اینجوریبه حالا چه برسه به آخرش...

خداجوووونم من خ پشیمونم میدونم اشتباه کردم نباید اون کارو میکردم

ولی الآن چیکارکنم میدونم من بنده خوبی نیستم اما اگه تومنونبخشی

من بایدچیکارکنم خداجوووونم منوببخش غلط کردم...

کمکم کن من که غیرازتوکسی روندارم منوببخش ازت خواهش میکنم...

میشه یه فرصت دیگه بهم بدی قول میدم تکرارش نکنم...

خدایا کمکم کن....

سلام...

پنج شنبه یک اسفند تولدمه....

ولی هیچ کس بهم تبریک نگفت...

واقعا که...

 

 خــــــــــــدایا مراببخش

بخاطر همه ی لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام.

بخاطر همه ی درهایی که کوبیده ام و خانه ی تو نبوده است.

بخاطر همه ی  حاجاتی که از غیر تو خواسته ام.

بخاطر همه ی آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم.

بخاطر همه ی مهربانی هایت که با گنـــــــــــــاه پاسخ گویشان بوده ام.

بخاطر همه ی چشم پوشی هایت که سوء استفاده کرده و گستاخ تر شده ام.

بخاطر همه ی آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام.

پروردگارا ای مهربانترین مهربانان  مرا ببخش:

نه بخاطر آنکه من لیاقت بخشیده شدن دارم ، بخاطر اینکه تو شایسته ی بخشیدنی.

نه بخاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند ، بخاطر اینکه تو اهل عفو و مغفرت و گذشت هستی  

نه بخاطر اینکه من خوب شده ام ، بخاطر اینکه تو خوبی.

بخاطر آن کسی که گناهان من ، غربت او را تمدید می کند.

بخاطر آن کسی که دوستش داری و او تو را دوست دارد.

آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین

 

خــــــــــــدایـــــا . . .

 

 

نمـــی خــواهـی امتحـان هـایـت را تمــام کنــــی ؟؟

 

 

 

تـــو کـــه خــــوب میـــدانــــی ؛

 

 

 

مـن اگــر صبـر ایــوب داشتــه بــاشــم ؛

 

 

 

عمـــر نــوح نــــدارم . .

 

 

                                          تمامش کن...                                                                                                                                                                                                                       

                                 

 

یه وقتایی هست که

هی بیدارمیمونی باخودت میگی:

الآنه که زنگ بزنه

الآنه که اس بده

الآنه که...

وهمین روال ادامه پیدامیکنه

تازمانیکه

باورت میشه واقعا رفته...

حرف های زیادی بلدنیستم...

من تنها چشمان تورا دیده ام وگوشه ای از لبخندت...

که حرف هایم رادزدید...

ازعشق چیزی نمی دانم...

اما دوستت دارم...کودکانه تراز آنچه فکرمیکنی...!!!

 

ا

ازآدم های احساسی بترسی آنها قادراندیک مرتبه ی دیگر گریه نکنند 

دوستت نداشته باشندقید همه چی را بزنند حتی 

زندگی

 

 

یادمان باشد:

وقتی کسی روبه خودمون وابسته کردیم

دربرابرش مسولیم...

دربرابراشکهاش...

شکستن غرورش...

لحظه های بیقراری وبی تابیش...

...واگریادمان برود!!!!!!!!!

درجای دیگری سرنوشت یادمان خواهدآورد...

واین بار ماخود فراموش خواهیم شد...

به خودتان بیایید...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ویادمون باشد:

هیچکس روامیدوارنکنیم بعدیکدفعه رهاش کنیم...

چون خردمیشه میشکنه وآهسته میمیره...

یادمون باشه که:

قلبمون روهمیشه لطیف نگه داریم...

تاکسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره...

یادمون باشه که:

قولی روکه به کسی میدیم عمل کنیم...

تادلش رونشکنیم...

یادمون باشه که:

هیچوقت کسی روبیشترازچندروز چشم به راه نذاریم...

چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره...

یادمون باشه:

اگه کسی دوسمون داشت بهش نگیم برونمیخوام ببینمت...

چون زنگیشو ازش میگیریم...

و ی ا دت ب ا ش ه

 

اگه :

 2+2 = 4

H +2O = آب

ابر + رعد = باران

غم + چشم = اشک

تنهائی + تاریکی = من

عشق + مهر = تو

پس : من - تو = مرگ !

زیاد به ارتباطش فکر نکن ، به جمله آخر بچسب...  

 

 

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

دوس ندارم بگویممممممممممممم 

دووووووووستت دارممممممممممممممممممممممممممم

دوووووووووس دارممممممممممم

بدووووووووونی که دوستت دارمممممممممممممممممممم

 

 

من همیشه یادت هستم توروازجون می پرستم

من فقط باتو میتونم توی این دنیا بمونم

اگه تونباشی می دونی دیوونه میشم

آخه من خیلی می ترسم میگن عاشقی جنونه

نمیگم عاشقت مرده اما دیگه نیمه جونه

بیخیاااااال

 


 

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران …


:ÇÏÇãå ãØáÈ:
 

[عکس: Aks-Matn-Ashegahne-TakPayamak-12.jpg]

دخترک خنده کنان گفت که چیست
راز این حلقه زر
رازاین حلقه ای که انگشت مرا
این چنین تنگ گرفته است به بر
 
 
راز این حلقه که درچهره ی او
این همه تابش ودرخشندگی است
مردحیران شدوگفت
حلقه ی خوشبختی است حلقه ی زندگی است
 
همه گفتند:مبارک باشد
دخترک گفت:دریغاکه مرا
بازدرمعنی آن شک باشد
سالهارفت وشبی
 
زنی افسرده نظرکردبرآن حلقه ی زر
دیددرنقش فروزنده او
روزهایی که به امیدوفای شوهر 
به هدررفته هدر
 
زن پریشان شدونالیدکه وای
وای این حلقه که درچهره او
بازهم تابش ودرخشندگی است
حلقه ی بندگی وبردگی است
 
فروغ فرخزاد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلنوشته های من ، ،
برچسب‌ها: دلنوشته های زیبا ,

تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ا 2:43 نويسنده : یوسف شمس الدینی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.